| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六 
|
| 學左升其呀@.@ 唔多色點升 |
都好好似平想咁返學............但系有唔同既趣事!!!!! 我唔記得左.....我有個fd... 去澳洲T.T 都幾唔想佢去架 佢去左冇人同我打波=.="
唉......點解家下D澳門人咁好人架 我放學我C到個呀百 有人比佢坐我諗天好耐........E+D好人系未死哂 (我都系) 金日講住咁多仙 聽日 再慢慢講培華好學生 (講緊我)
|
|
|
|
|
Taiho 於 2007-09-29 02:08 PM 發表:
|
|
|
[NANA...細蚊"] 於 2007-09-29 02:04 PM 發表:
D好人未死哂AR..........."""我咪係LO........"" 你係衰人咋".,....好人冇你份WO!!!!嘻"
|
|