| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 4 日 星期四 
|
2007-10-04  |
m..........我金日想同我之前系sp 個2006-2007 既f1b 全部既日 講聲 大家可唔可以原涼我呀
對唔住 
|
|
|
|
|
哎也也,,,路過,,,,蚊蚊到左,,,比個面佢Loo
|
網主回覆
洗鬼你出聲呀 收聲 你唔好再系我個blog 個到出現 我好僧你
Posted at 2007-10-11 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[NANA...細蚊"] 於 2007-10-11 08:11 PM 發表:
兩個唔好見到就嘈LA...." 算了吧".....給個面子子給我...好MA!!??
|
|
|
shot撚左呀你''blog唔係咁用ga''blog好似寫日記同寫心事咁ga''
你都知你衰格呢...檢討下la
|
|