| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 10 日 星期三 
|
| 2007-10-10 |
一如既往
金日上堂唔知點解個頭好撚重
洛下洛下 訓左洛去
咁耐我終於訓左我第一堂
比呀sir 叫醒左仲叫我企系到
d人叫我做杉樹 插系到 果時瘀皮到爆
打乒乓波果到 同第一堂有好大分別
^_^同個17歲F2既人打 佢好令仔
但系打波都勁......我一開始我諗
我一定打唔WIN佢LA 咁勁
果時有少少自卑.....
但系最後我WIN左佢同我講 你個底都唔錯
haha 打咁耐波終於有一個人 讚我la
果時好開心^v^......
到返黎果時...我去到sp個時
我好想睇到偉仔 系唔系真系好似佢講
差少少同魚佬咁高 我都幾想睇下
仲未完架 下面仲有
大頭b 如果你真系要轉校 我想你黎pv 果到幾好玩架 細蚊你做咩屌柒個條友既.....可唔可以系E到講下 希望多d人cm
|
|
|
|
|
算啦 ""} 一人小一句啦 話哂初一都係fd :v@唔好嘈啦^__+"
|
|
|
算了吧"......兩個都傻HIHI咁GE!!!!!'''' 唔好嘈LA......" HE".......咁大個人都唔化咁GA!!!!"".......
|
|
|
你好悶ar'' 成日抄我講野''你唔悶ga''
我打一如既往..你又打一如既往'' 我係ps到打到d字大隻d..你又係'' 我將d字置中你又係抄'' 警告你ar''改番曬佢''
不過算la"'終於打到一次似樣既blog 下次唔好比我見到ar''
|
網主回覆
好濕wo 仲濕過我哥哥你可唔可以教我仲濕d呀 /.\
Posted at 2007-10-11 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|