Tai之blOG"......"希望多d人黎CM"
*[[我一直都好中意你GA....你知唔知呀"!??我好想同你講但我知自己唔襯你唔起""sor ""
我會默默地等待你
Taiho
暱稱: 『時間』機會黎到唔爭取...機會過後會後悔!!
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-07-03
8年未見
2009-06-21
考試...升..留..踢
2009-04-17
文章分類
全部 (20)
返學記 (1)
未分類 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 96
今日人氣: 4
累積人氣: 1113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天
 


2007-10-10

 一如既往

  金日上堂唔知點解個頭好撚重

   洛下洛下 訓左洛去

    咁耐我終於訓左我第一堂

     比呀sir 叫醒左仲叫我企系到

      d人叫我做杉樹 插系到 果時瘀皮到爆

        打乒乓波果到 同第一堂有好大分別

           ^_^同個17歲F2既人打 佢好令仔

             但系打波都勁......我一開始我諗

                 我一定打唔WIN佢LA 咁勁

                    果時有少少自卑.....

                       但系最後我WIN左佢同我講 你個底都唔錯

                          haha 打咁耐波終於有一個人 讚我la

                             果時好開心^v^......

                              到返黎果時...我去到sp個時

                                 我好想睇到偉仔 系唔系真系好似佢講

                                    差少少同魚佬咁高 我都幾想睇下

                                         仲未完架 下面仲有

 

 

 

 

 

 

 

大頭b 如果你真系要轉校 我想你黎pv 果到幾好玩架 細蚊你做咩屌柒個條友既.....可唔可以系E到講下  希望多d人cm

刊登時間:2007-10-10 09:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Taiho 的日誌)


josephfai 於 2007-10-23 11:57 AM 發表:
算啦 ""} 一人小一句啦 話哂初一都係fd
:v@唔好嘈啦^__+"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NanAMaN 於 2007-10-11 09:10 PM 發表:
算了吧"......兩個都傻HIHI咁GE!!!!!''''
唔好嘈LA......" HE".......咁大個人都唔化咁GA!!!!"".......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Life_WaiSIu 於 2007-10-11 04:58 PM 發表:
你好悶ar''
成日抄我講野''你唔悶ga''

我打一如既往..你又打一如既往''
我係ps到打到d字大隻d..你又係''
我將d字置中你又係抄''
警告你ar''改番曬佢''

不過算la"'終於打到一次似樣既blog
下次唔好比我見到ar''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好濕wo 仲濕過我哥哥你可唔可以教我仲濕d呀 /.\
 
Posted at 2007-10-11 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]