25-04-07 (2565)
對不起!朱仔貓!我都係搵唔到...不過我發誓!我冇掉到!!!
ENG
對不起!
為了道歉,每一句有一句對不起.
別問我什麼事...我不想講....對不起
中文
寫左好多野....對不起...
但係一D都唔記得....對不起
中史
做作業....對不起
MATH
轉做GEOG....對不起
悶到爆....對不起
CL
全班去MMLC3上...對不起
善善一個頂兩個...對不起
超嘈....對不起
IS
李QQ上堂睇波經....對不起
重以為係ROAUL睇開個D....對不起
~對不起~
|