15-06-07 (3493) 快樂離我,還有11日
噢!!!
今日係考GEOG!!!
NO GOOD
一早返到去
得幾個人係度
郭知樂好早呀....
我地又一齊溫
溫溫溫溫溫
溫到KENNY返
我就同佢一齊去後山溫
係個度
好靜
除了雨聲
還是雨聲
真係
「風聲雨聲讀書聲 聲聲入耳」
夠鐘
就上去考
呀呀呀呀呀
好難呀!!!!
個map reading
反而LG唔難喎
唉....
我還本以為個VE係2 TIMES
點知我前前後後都話係5 TIMES
唉...
但係!!!!
我問返其他人
佢地話係2 TIMES!!!!
好開心
哈哈哈哈
好多人都唔記得要交MATHS呢
冇交....
唔知使唔使扣分呢??
算啦
過左今日
就一身都鬆哂
重有兩科炸
哈哈哈哈
勁開心
加油!!!!!!!!!!!
|