| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 12 日 星期三 |
 | |
no happen  |
今日8:15就返到學校lo 要talk下今日and 聽日prefect賣書的事 今日開頭早上有得幫手ga 不過因為老師要同校監食飯 so all students要在12點之前leave school呀 so今日無得幫手 我下午又無返返去 靜而佢地話take住咁多money好好玩喎 我都想試下收money呀 好好玩咁bo
之後closing ceremony 遲左落去呀 遲開始 但是speech的時間就短左好多 但是我覺得自己今年是最番心聽佢講野的一年呀 佢話:你地真是要唸唸點樣分配時間 同埋定左時間表 是米真是可以做到呢 如果定左一個時間做一樣野 又做唔到 why唔改個時間做佢呢 而且你地定左時間 應該要有決心 毅力 唔是定完又做唔到 咁定來都無用 我覺得佢講得好正呀 而我就覺得俾佢完全講中呀 是...... 我唸我真是需要多D決心 and 毅力呀
完左 在corridor 見到O Fung 呀 佢要走啦 知道佢在邊到教 真是好唔捨得佢呀 佢真是教得好好ga ma 是....... 不過好彩我年年仲可以見到佢 在陸運會 好啦咁 10月2日見你啦
之後上番去班房 派成績表啦 其實我都知咩事ga la 真是怕會包尾 不過now同包尾都差唔多ga la 無麥大的分別 不過希望我可以忘記左佢 在暑假努力啦 請代禱 之後同左嘉欣去搵Miss Ma talk聽日番學校幫手F.1入學的事 之後就同左朱仔走lo 番到屋企 食完野 之後唔知在到做麥野 好tired 訓覺 訓左2個鐘
|
| 刊登時間︰2006-07-12 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | ... | 282 | »
|