7:30起身 賣旗 真是慘呀 星期六 都要咁早起身 同番學的時間差唔多
之後同左嘉欣一齊在新虛賣 之後因為太多人呀 so最後去左景峰賣旗呀 賣得個2
張都冇 之後行番去還旗袋 有細的自己樽送呀 好"頸喝"呀 去左seven
唔記得自己咩tim 但是因為好熱 so飲凍野呀 之後番教會 練歌呀 ok 喎
但是唔知why 一唱完 把聲好似冇左咁 之後去左水果店食野
番到去 唔得啦 我肚痛到有想嘔的感覺 之後飲左D熱水and sit down先冇咁痛
ja
今日是牧師講道 我覺得好似講緊我tim 都有D感觸ga 不過真是要thx God
完左之後 幫阿哥買野 有樣野有D失望 就是難得阿哥番來home住
但是阿媽要加班 又唔可以一家4個人一齊食飯啦 都唔知要等到幾時先得tim
之後同左Annie Jay去一間唔知叫咩ga店買野 之後做左個skin 的analyse
我有好多triangle 呀 哈哈 但是D雀班開始慢慢暗現啦 死啦
有咩辨法呀 返home 原來我用錯方法wash my face 哈哈 7:30返到home lo
|