今日10點先起身呀 睇左半個鐘頭的電視之後
阿爸 阿媽返來lo 亦是我有野食的時刻 thx使呀
之後又在到睇"嫁個有錢人" 不過我唸第時都未必咁想嫁個有錢人ga ja why解?? 唔知呢
之後是我的年28 wash my room 呀 雖然是遲左D 不過好過冇清掃ma 是米
同左阿爸食年糕 羅白糕呀 之後3點先去到教會 有敬拜 遊戲呀 D遊戲好正呀 我地成班玩得好high 呀
今次幾好喎 都有30幾個人到
5點就完左lo 之後同左Annie 栢榮 阿羊 仲有一個fr 去整頭
開頭唸住去柏麗wash hair ga 點知咁多人
之後去左"自落" 點知搵唔到喎 我仲在流梯..........好痛呀 now仲 是 my first time
不過都幾激ga 有冇人想試下呀
之後去左市中心 等左Annie wash hair 一陣 就會合左佢地
原來我塊臉缺乏水份呀 我唸我真是要開始做女仔的事啦 ......ka ka 我是一個男仔?????
之後Annie 栢榮by bus 我就同左阿羊 去by LRT 呀 talk左一陣
返到home 又落街eaing lo 今年得番3個人ja
我阿哥唔返來呀 真是衰啦 佢現家sleeping 更 因為佢今晚去行花市玩通逍喎
返到home 睇"我Miss是大老" 真是好正ga I think
睇電視 打日記
sleeping sleeping
|