| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
∼好鬼煩...好地地做乜要搬鋪先得ga....  |
分類: 未分類 |
~唉 !
~8/3 系舊 LN 最後一day啦....有D唔捨得....因為我好鐘意呢個鋪位丫ma.......
~跟住 9/3 & 10/3 就要清鋪....超級ma 煩...但系最後都搞掂哂啦.......
~新 LN 要等到 31/3 先裝修好....搬前左,去到最多人流ge街口位.......
~舊鋪得1個門口咋ma , 到時新鋪會變左兩邊門口...到時仲容易比人偷野 >"<
~宜家同wyman , Cherry 返住 HU 先...等返 LN .... 唉...寄人離下...硬系覺得唔多好咁....雖然大家都系~萬寧ge同事~
~Cherry 星期1仲要去 SJ 直到 31/3 .... 唉 , 到時返工仲悶 , 同 HU D同事又唔熟...無人同我吹水 , wyman 又無得同我同更wo
~總之就好想快D返 LN 啦 ..... !!
|
| 發表時間:2008-03-15 01:07 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
多D黎我個bolg,比下意見呀.............
|
網主回覆
~ 好丫 ^^
~ thx your CM !! Posted at 2008-03-29 12:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你好啊~! 咁late先回你個cm~!sorry丫~>_< 復活節快樂...
|
網主回覆
~ halo ... 好耐冇見 !!
~ 唔緊要啦 ^^
~ you too .... !! Posted at 2008-03-28 12:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ THX YOUR CM !!
~ ok ^^ Posted at 2008-03-28 12:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ thx 妳的 CM 呢 ^^ Posted at 2008-03-25 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^
~thx your CM !! Posted at 2008-03-25 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ 系系 !!
~ 無所謂啦 !!
~ thx !! Posted at 2008-03-24 12:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ thx 妳 ... !! Posted at 2008-03-24 12:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ ^.^"
~ 系系 !!
~ thx your CM !! Posted at 2008-03-23 12:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ thx 丫 ^^ Posted at 2008-03-23 12:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~ thx your CM 啊 !!
~ ^.^" Posted at 2008-03-21 04:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|