:

 

 

  

2-3-2008 分類: 普通日子
 

 今日交安比賽

11:40約左c欣系7記等*

之後番到學校要步操

嘩= =

又做左太陽能電子吸收板@0@

搭車去元朗大x場

嘩嘩嘩

我地企系到釆排

有個牙sir走過黎話

小心d;有條線系到,,吾好卜親牙

點知吾夠3秒

佢就卜親=.=

我地系到忍笑..

但有d就忍吾到=,=

之後張宗樂就講笑話

我就系到笑到成個癲婆甘=.=

我地拎第1名@0@.......

不過系倒數=,=

算啦''算系甘~___~@__@!!

之後林走果時成身累哂

卜一聲;;我差d卜左落地下= =!!

好釆有人捉住我=]]]

之後系車到偷拍-v-

之後我就訓著左

比yuly叫我起身果時

我仲未醒哂=,=

就系就成個身卜左人地到=]

因為架車轉彎= =!!

之後步行番去屋企=,=!!

------------------------------------

我要做男仔

我叫容梓楓-V-

我吾介意妳地當我男仔@__@!!

 

 

 

 
  
 
 
 
 
發表時間:2008-03-02 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Tata1229
暱稱: 花花`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區