| 2-3-2008 |
分類: 普通日子 |
|
今日交安比賽
11:40約左c欣系7記等*
之後番到學校要步操
嘩= =
又做左太陽能電子吸收板@0@
搭車去元朗大x場
嘩嘩嘩
我地企系到釆排
有個牙sir走過黎話
小心d;有條線系到,,吾好卜親牙
點知吾夠3秒
佢就卜親=.=
我地系到忍笑..
但有d就忍吾到=,=
之後張宗樂就講笑話
我就系到笑到成個癲婆甘=.=
我地拎第1名@0@.......
不過系倒數=,=
算啦''算系甘~___~@__@!!
之後林走果時成身累哂
卜一聲;;我差d卜左落地下= =!!
好釆有人捉住我=]]]
之後系車到偷拍-v-
之後我就訓著左
比yuly叫我起身果時
我仲未醒哂=,=
就系就成個身卜左人地到=]
因為架車轉彎= =!!
之後步行番去屋企=,=!!
------------------------------------
我要做男仔
我叫容梓楓-V-
我吾介意妳地當我男仔@__@!!
|
發表時間:2008-03-02 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 156 | »
|
|