THTA MY LIFE

TeArStAiN
暱稱: TeArStAiN
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-04-09
2010-02-06
2010-01-18
2010-01-14
...........
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


生活變得有規律 分類: 未分類

而家既生活變得有規律....7點25分番學~3點30分放學即刻番屋企..

番到屋企換3睇一陣TV.如果有功課就做功課.到晚上7點幾食晚飯

食完就睇下電視同做家務.搞點哂就去洗白白~之後就汁書包

9點幾/10點就去訓喇!!!!日日都係咁的確有點沉悶~但冇計啦~>3<

健康D痳~就到甄同蘇生日唔知買咩好~唉!!又手緊喎!冇$$$

甄都係鐘意D女仔D既野架姐都唔係太難買既~但蘇就....

佢地好似都會開P..蘇就3月15生日..到就3月20..佢地

差5日~唉!!唔知點解而家成日都好似冇咩心機.提唔起勁

上堂又發夢.點算??{現在開始感到累...}唔講唔覺~我都冇喊好耐喇~

係件好事.太耐冇喊想喊到喊唔出LU!!就算想喊我都會忍~

食甜野會開心D都係呃人既...我唔開心食左都唔覺得開心D.

大家唔好信食甜野會開心D.呃你架咋!!

 

2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


OK的一日 分類: 未分類

今日番學都冇咩特別...上miss{係}毛{外籍老師}我同人調左位同敏坐~我地係到傾計又係到偷食糖~佢就係到on居居up英文~都冇人聽佢講野~上佢堂悶到嘔屎..

之後午饍就買左D野食同食左杯雪糕..好味唷!!!!跟住就上下堂~就放學喇~放左學就去睇老懿同檸檬做畫劇....佢地做得幾好吖都...果個正班長做低B妹整兩條孖bin都唔知想點..勁KAI囉佢

又冇對白講係到扮哂野又話自己個角色好重要..根本就係可有可無~檸檬D對白仲多啦~嘈!!3句都冇呀佢...仲話自己唔係之前冇番學就做主角~收啦佢!!我唔据佢好耐架喇~

睇完就同甄搭41M去南豐影貼紙相~去睇影完就買野食食完就搭車番HOME了!!影得痳痳地~都OK既~聽日唔洗番學勁開心唔洗咁早起身~真係感到好幸福!!@@

 

 

 

2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


買番學鞋同朱朱文既生日禮物~ 分類: 未分類

今日家政堂整雞翼~我唔識調味比林啤串!哼!E家好叻咩你~放左學之後就同JJ去左葵芳買番學鞋同朱朱文既生日禮物~

簡唔到鞋又買唔到禮物整係買左杯野飲{珍珠朱古力}...甄就買埋撈面食~諗諗下都係番長發買禮物~鞋就去荃灣南豐買~

由於時間既關係同唔知搭咩車好~所以就打的喇~好快就落到去..南豐多鞋過葵芳好多~甄就係第一間到睇中左就買喇~

我就去左第二間買~點知我買個間兩個人買or買兩對100蚊即50~但甄已經買左~真唔抵~佢買左55蚊~我買左60蚊~買完就番長發買禮物~搞到5點幾就番home喇!!今日用左200蚊~唉!好慘~晚上9點30就訓左了~攰到喊

短期內我都唔再洗錢喇!!!!要慳D洗了.....

2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


去全完勁低B~ 分類: 未分類

今日勁早起左身因為要去全完聽D唔知乜叉講座...7點15起身7點50出去搭車番學校集合..等左陣就坐旅遊巴出去..去到聽佢UP..UP完上課室做唔知咩...去左1A班即左XX個班..

做埋D低B野..個個都唔想聽個D人講野~係到話.唔好嘈喇.嘈就冇糖食~膠架咩!當我地小學生呀~D人咪講囉~{咪唔食囉}佢地即刻冇聲出~

勁想走又唔走得喎~怡&齡走左走得甩~林啤走就走唔甩..番番嚟聽個D人UP~

我地{我.林啤.敏.}係到玩電話又係到傾計~佢吹我地唔脹~本身又話12點15放我地走點知係呃Q我地1點先放~

番到去青衣都2點喇好似~去左青衣城同林啤.敏.甄食KFC...林啤拎走食~得我地3個係到食~食完就番去陪我媽媽食同買野~

點知彤打嚟~講左D無聊野,,,之後又叫我去OK搵佢~搵左佢見到佢剪左頭髮勁搞笑~請完佢飲野就番屋企喇我~番到HOME就訓覺了

2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


黑仔的一天∼ 呆滯 分類: 未分類

今日勁黑∼比個個老葉訓我聽日留堂一個鐘∼吊佢∼我冇帶書姐洗唔洗咁呀!!本來唔洗罰架∼因為多過3個人冇帶so就要罰囉∼都已經罰企左成堂啦∼

仲要罰留堂∼頂佢.我咪一路企一路食糖囉.有6粒食靜2粒.之後落堂喇企左成堂腳都軟∼到中文堂話要做書喎!!我冇做又要罰企∼頂∼勁攰呀!!又企左一堂..

到中史.呀sir病左冇番第二個老師嚟上∼佢講得勁悶又講得慢.一個字一個字咁讀出嚟.成班都頂佢唔順..一d係到食粒一d係到訓覺我就係到做功課佢都盲既成本野放係枱到做都見唔到唔鬧∼我地有我地做&玩.佢有佢講∼

放學冇去科學考試同青蛙佢地去左圖書館..之後就回家食野喇!!

唉!聽日要留堂一個鐘∼留堂唔係問題.哂我時間先係問題吖痳..簡直浪費光陰呀!不過呀sir最尾差唔多落堂個時話我地今日好嘈∼聽日全班留堂∼唔知佢聽日記唔記得..如果係都幾好有咁多人陪∼哈!!{好衰呀我}