而家既生活變得有規律....7點25分番學~3點30分放學即刻番屋企..
番到屋企換3睇一陣TV.如果有功課就做功課.到晚上7點幾食晚飯
食完就睇下電視同做家務.搞點哂就去洗白白~之後就汁書包
9點幾/10點就去訓喇!!!!日日都係咁的確有點沉悶~但冇計啦~>3<
健康D痳~就到甄同蘇生日唔知買咩好~唉!!又手緊喎!冇$$$
甄都係鐘意D女仔D既野架姐都唔係太難買既~但蘇就....
佢地好似都會開P..蘇就3月15生日..到就3月20..佢地
差5日~唉!!唔知點解而家成日都好似冇咩心機.提唔起勁
上堂又發夢.點算??{現在開始感到累...}唔講唔覺~我都冇喊好耐喇~
係件好事.太耐冇喊想喊到喊唔出LU!!就算想喊我都會忍~
食甜野會開心D都係呃人既...我唔開心食左都唔覺得開心D.
大家唔好信食甜野會開心D.呃你架咋!!
|