| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
| 佢變定我變?? |
分類: 未分類 |

今日開始我打反日記啦..為左唔想比人知我日記d ye..
so要開反個新日記.我林呢個日記唔會有好多人知掛???
小白:唔好張我日記暖比人呀...!!thx你help我開左個新日記呀..
我同佢開始左都有個幾月啦,,間中都同佢曹交,
唉,,其實個問提出係邊個倒呢..同佢玩下佢右好似唔知點咁..
咁姐係我咩都要就佢姐..佢份人好小器,,記得岩岩識佢都唔係咁嫁..
我各得問提唔係出係我身上lo..有次過同d fd出大6佢都唔比..唉..咩人黎嫁
..佢話我應成左佢陪佢..右話要出大6..唔..
咁我係應成左佢呀..咁我日日都陪佢嫁啦..1日唔陪都唔會死嫁啦..!!
戈日攪倒我同佢都好唔happy..小小ye都要攪倒咁,
我真係唔想呀.!!過去左ga ye我都唔想提啦..講反呀.
我地頒有個ye真係好似呀tea,,
其實我對佢都有小小好錦,,同佢都有傾有講,,
都幾好a佢..問左佢好多ye,,佢知錢係讀性+嫁,
,呀tea佢都係..呵,,攪笑..唔,,,真係好happy呀..識倒佢!!

2+見倒詹迪豪都係扮唔識佢...佢都係啦..咁米當我地冇識過lo..
有佢同冇佢米一樣係咁..唉..算啦.d人想溝姣hi咁ma,,
米比佢溝lo..都唔知點解咁多人溝d姣hi..
咩天理黎嫁??我2+唔單指唔中2佢呀..仲好7憎佢呀..
同佢做fd都好9難呀..佢肯我都唔肯a..!!~~

星期6右同佢去睇in花lu..我地去戈個地方睇in花真係好靚..
我林好多人都唔識去...右唔洗迫住曬..真係very good...!!
講反我同佢呀!!我各得佢2+都唔係好愛我,,唔
知煩好定點好,,,!!!唔想佢咁對我呀..????
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|