哎呀...今日開番個qooza先知原來qooza變左好多=v=...因為個人氣比上次關閉之前多左1 >w<~~~
今朝早十二點正起身, 起身之後連早餐都唔食就開左電腦, 因為尋晚巴塞場波冇睇到@@""要即刻上網check番, 點知...比我見到...0:0...仲要人地果隊下半場打少一個, 人地果隊仲要係用左好好好少錢去準備球季開鑼, 唉呀, 死人亨利, 發揮你既爆炸力, 爆她媽的屁滾尿流吧~~~
睇完食早餐,今日既早餐有: 清水一杯以及蛋牛米一碗。首先, 我將清水一杯倒落個蛋牛米到, 然後加埋d湯瀉左, 漏到我條褲濕哂, 比人話賴尿...之後下一步...將所有野倒落垃鴨筒...雞包紙包雞完成~~~~講笑, 食完個蛋牛米就飲埋杯水, 之後就死去玩電腦啦(死左~)....同平時一樣, 上http://caveman.4everloves.net/ , 呢個就係何傳耀既朋友開既一個論壇, 大家一定要上呀~仲有比我知邊個比個網老師我肯定使出億年殺打佢...上去玩呀玩, 玩到放屁, 屙左篤爛屎, 跟住打比黃雍文...因為一陣要同佢去打波...點知佢個衰仔話要做功課唔黎!!!!!! 你有咁乖咩!!!!! 可惡!!!!! 被迫搵黎凱業落去, 之後落到去麥當奴, 買野食果陣見到周淫君同嚴街頭=口=....佢地住石圍角架咩= =...唔理佢地, 食完野就捉象棋( 謎: 大大你的生活真寫意, 還很無聊。 )....捉左一鋪, 輸左...唉=口=最 衰都係皇馬, 佢贏咩波, 搞到巴塞落後佢咁多...
捉完棋就閃左去小學打羽毛球 (謎:果然是無聊)....打左一陣好悶+好熱=好悶熱...諗到樣新野, 羽毛球籃球, 玩法係用羽毛球拍打個羽毛球入籃...非常簡單...6投9中...多謝...玩完之後番去麥記坐左一分鐘去左石翠果邊打乒乓球( 謎:到底你玩了多少樣! @ # $ %^&)...大概贏2輸1...岩岩好打和= =黎凱業廢起上黎可以好廢, 但勁起上黎何建亮都未必夠佢打=口=佢係逆風之神@@""....之後就去左陪佢買野...買完就番屋企...
大獲啦!好少字= =
|