TeaLaMiSu
暱稱: JaCooo 囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 710
今日人氣: 1
累積人氣: 7342
最新文章
2016-03-18
2009-06-30
2009-01-16
2008-09-11
2008-08-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (323)
2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


今次唔信解謎題比你地啦= = 分類: 未分類

哎呀...今日開番個qooza先知原來qooza變左好多=v=...因為個人氣比上次關閉之前多左1 >w<~~~

今朝早十二點正起身, 起身之後連早餐都唔食就開左電腦, 因為尋晚巴塞場波冇睇到@@""要即刻上網check番, 點知...比我見到...0:0...仲要人地果隊下半場打少一個, 人地果隊仲要係用左好好好少錢去準備球季開鑼, 唉呀, 死人亨利, 發揮你既爆炸力, 爆她媽的屁滾尿流吧~~~

睇完食早餐,今日既早餐有: 清水一杯以及蛋牛米一碗。首先, 我將清水一杯倒落個蛋牛米到, 然後加埋d湯瀉左, 漏到我條褲濕哂, 比人話賴尿...之後下一步...將所有野倒落垃鴨筒...雞包紙包雞完成~~~~講笑, 食完個蛋牛米就飲埋杯水, 之後就死去玩電腦啦(死左~)....同平時一樣, 上http://caveman.4everloves.net/ , 呢個就係何傳耀既朋友開既一個論壇, 大家一定要上呀~仲有比我知邊個比個網老師我肯定使出億年殺打佢...上去玩呀玩, 玩到放屁, 屙左篤爛屎, 跟住打比黃雍文...因為一陣要同佢去打波...點知佢個衰仔話要做功課唔黎!!!!!! 你有咁乖咩!!!!! 可惡!!!!! 被迫搵黎凱業落去, 之後落到去麥當奴, 買野食果陣見到周淫君同嚴街頭=口=....佢地住石圍角架咩= =...唔理佢地, 食完野就捉象棋( 謎:  大大你的生活真寫意, 還很無聊。 )....捉左一鋪, 輸左...唉=口=最 衰都係皇馬, 佢贏咩波, 搞到巴塞落後佢咁多...

捉完棋就閃左去小學打羽毛球 (謎:果然是無聊)....打左一陣好悶+好熱=好悶熱...諗到樣新野, 羽毛球籃球, 玩法係用羽毛球拍打個羽毛球入籃...非常簡單...6投9中...多謝...玩完之後番去麥記坐左一分鐘去左石翠果邊打乒乓球( 謎:到底你玩了多少樣! @ # $ %^&)...大概贏2輸1...岩岩好打和= =黎凱業廢起上黎可以好廢, 但勁起上黎何建亮都未必夠佢打=口=佢係逆風之神@@""....之後就去左陪佢買野...買完就番屋企...

大獲啦!好少字= =






訪客留言 (返回 TeaLaMiSu 的日誌)


maggie_yim88 於 2007-08-27 07:06 PM 發表:
佢路過都叫你同佢做fd呀,,
仲唔好,,
---
佢好怪,,咁都得
***
喂,你叫我咩話-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TeaLaMiSu 於 2007-08-27 07:01 PM 發表:
路過@@""?
點樣路過搵到黎@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



瀅 於 2007-08-27 06:33 PM 發表:
路過的,黎留言...
大家做個fd好嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



秋色楓葉 於 2007-08-27 06:27 PM 發表:
巴塞失意,你也失意!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



秋色楓葉 於 2007-08-27 06:27 PM 發表:
巴塞失意,你也失意!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]