TeaLaMiSu
暱稱: JaCooo 囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 710
今日人氣: 1
累積人氣: 7366
最新文章
2016-03-18
2009-06-30
2009-01-16
2008-09-11
2008-08-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (323)
2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


2008-01-07 分類: 未分類

今日.......6點半起身, 番到去見到鄺肥佢又係到睇報紙, 佢見我黎即刻同我講: 「有對情侶係馬路到擁吻 比車撞到」...無奈...

第一堂maths, 照舊做inequalities, 阿sir話考埋呢課, yes!!! 因為呢課超簡單, 最好唔好考12課\口/!!!!!

第二堂英文, 考oral了....passage reading..未到我, 聽chanling講好易?! 聽陳心怡講好難?! 點算好=口=...梁璐琳因為比mrs kwok話坐得太前, 暫時調去我隔離, 勁無奈, 一同佢坐就笑餐飽.... 「我未食早餐」<<<<講完呢句野張舊蛋糕塞落口......「其實呢......我覺得呢........mrs kwok好戇居」<<< 我聽完o左......「你覺唔覺得呢......何健亮好可愛」<<<<我暈

第三堂中文....  阿sir出爾反爾, 明明話聽日默書 剩係默兩首詩, 點知一加就加多兩首!!!! 唔講呢樣啦...阿sir d字真係好好好好好令, 佢寫左首「江雪」係黑板, 好掂, 雖然有d大細不分既感覺

小息我見到佢同佢玩......算, 落去食野

第四堂, 又係英文, 唔使oral lu, 話要講番d grammer追番考試進度, 講a lot less果d....很悶悶悶悶

第五六堂空堂, 第五堂林朝典坐過黎一齊聽歌, 第六堂amy姐代....比佢話我嘈, 雖然真係有d嘈....呵呵

lunch, 去左買手卷食, 呢排既著落都係手卷, 跟住陳雄略話去球場擲球, 所以我自己一個番學校, 開頭冇人打排球所以去左打籃球, 打完籃球見到大雄番黎所以去左打排球, 打排球果陣又比我見到佢同第二個男仔一齊......今日好熱, 所以出左好多汗, 上到去就執書包, 上D&T~~

D&T, 已經做完好多個CYCLE, 連續幾個CYCLE都係到幫人, 好悶呢...

放學, 一路到搵唔到佢, 算LU, 打排球, 好悶 + 好攰, 大雄同梁紹走左之後就去左同陳雄略打羽毛球, 打完羽毛球之後去左打籃球, 哎呀呀呀, 今日所有球類能力值全部一齊下降哂..........

放學之後同羅安傑黎明峰一齊去七仔, 期間見到VERON, 佢行到好近先知道係我, 我暈了@ @

一陣要搞掂埋個EPA PROJECT~~~






訪客留言 (返回 TeaLaMiSu 的日誌)


ForeverDream 於 2008-01-07 07:16 PM 發表:
講野講清楚吧..
佢=?
佢=?
嘿嘿
我真係行到近先見到你= =
眼鏡問題xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]