TeaLaMiSu
暱稱: JaCooo 囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 710
今日人氣: 6
累積人氣: 7352
最新文章
2016-03-18
2009-06-30
2009-01-16
2008-09-11
2008-08-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (323)
2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


2008-01-08 分類: 未分類

中文... 繼續教詩, 比何道生叫左起身解詩, 我又未睇過首詩, 你點叫我解詩??????

兩堂體育... 擲球... 擲完球打籃球, 總算入到幾球...

上到咁上下突然話要上禮堂影相?! 番到更衣室換杉去影相, 上到課室先話唔使影相, 搞到我地冇左0.25堂體育 because of 影相

英文堂去影相, 去到禮堂排排企, 高高的我在高高的何健亮企, 阿叔叫我打側企, 我就打側企, Q版相都仲係咁樣企, 即使做人牛角都係咁樣企

影完相, 上番堂, 玩電腦, 派舊卷

番課室要默書, 冇溫過都.......

中史, MS馬速影相, 繼續教南宋

LUNCH, 食廣發, 喪說小學事...... 番去打排球, 冇聊到想嘔

西史, MS LOK話我暫時TEACHER'S IMPRESSION MARK會好高....呵

數學, 又做數, 好無聊呢

放學打排球, OK吧.......

----------------------------------------

不能說的陌生

一切是我的錯

我想通了一切

挖哈哈哈哈哈

 






訪客留言 (返回 TeaLaMiSu 的日誌)


ForeverDream 於 2008-01-08 08:08 PM 發表:
我之前都試過俾人叫解詩呀..= =
跟住''火羅''左..- -
打排球幾好丫..
不過我太耐冇打過..
打得唔好..
嗚..
想通什麼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]