TeaLaMiSu
暱稱: JaCooo 囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 710
今日人氣: 4
累積人氣: 7350
最新文章
2016-03-18
2009-06-30
2009-01-16
2008-09-11
2008-08-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (323)
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


2008-01-09 分類: 未分類

今日番到去... 又去2B吹水.... 越講越提唔起勁...

番到課室上堂... 第一堂中文, 說話練習, 有少少鄧 肥傑可憐.... 其實佢整理一下內容, 同埋唔好玩玩下可以講得幾好.....其他冇咩特別....然後繼續講詩...<<客至>>... 除左第三首詩之外其他小學都學過, 所以冇咩難度... 聽日背默

第二堂英ERS, 考ORAL, 訓左, 訓下訓下開歌聽.... 下堂到我考

第三堂MATHS, 阿SIR話做CHAPTER TEST, 之前做左一半, 差一兩條APPLICATION 同MC未做....搞掂對完答案又訓左係到聽歌....唔知點解好攰... 又冇精神

第四堂EPA.... 我地第二組PRESENT.... IT SCHOOL LOAD得好慢浪費時間... 個陳心怡...... 叫佢之前幫手搵資料又唔搵, 讀果陣全組讀得最慢浪費哂D時間, 又要細聲, 臨尾明明未到佢講佢又無啦啦自己係到讀, 好心佢望下個SCREEN啦, 未到佢呀...... 搞到冇哂時間, 我講左唔夠10秒..... 成個PPT 都係我做, 搵資料又係我搵, 點解拎得最少分會係我........

第五六堂SCI, 繼續教書, 聽歌 + 做實驗, 好無聊

LUNCH... 多謝嚴KAI既5蚊卷, 有左呢張5蚊卷去 麥記買野, 然後番學校食, 樓梯迫得太緊..... 林朝典包港式燒味唔見左....食完落去打排, 狀態尚算可以,....但隔離有 文棨灝....

第七八堂... PTH....派卷...點解用黎拉分既科 都跌哂...數學, PTH, SCI........唉..... 之後聽人PRESENT, 係到聽歌, 然後默書....

放學, 打排球, 開頭都OK....後尾D人走哂, 去同阿婆佢地打.... 唉

-------------------------------------------------

點解會搞成咁....






訪客留言 (返回 TeaLaMiSu 的日誌)


vivian 於 2008-01-10 10:36 PM 發表:
可能佢都係想發泄下je~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TeaLaMiSu 於 2008-01-10 10:18 PM 發表:
對於我黎講係恐佈xd...

我地好似冇派mc果份....@ @
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vivian 於 2008-01-10 10:14 PM 發表:
哦..冇機會睇添~
其實我覺得佢打波果陣都幾型>///<

係呢,做左maths 05-06 mc未..好難..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TeaLaMiSu 於 2008-01-10 09:15 PM 發表:
佢通常都打一陣就唔打...
但打果一陣就好恐佈
又啤住人啦....又殺波超勁咁....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vivian 於 2008-01-10 06:52 PM 發表:
文棨灝有打排球...!?見唔到佢既..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VeR0n 於 2008-01-09 08:36 PM 發表:
= =
是不是你的錯
是不是你惹人生氣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a383471624 於 2008-01-09 06:39 PM 發表:
EPA...
完全明白,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]