今日番完學
我知道我既決定冇錯
--------------------------------------------------------------------
派卷
數學---------------嘛嘛地(我覺得-.- 我識既人好多都高過我-.-)
英文--------------- 差(又係我覺得....以精英班既角度去睇-.-)
中文---------------強差人意(中作就係....中閱就ok)
SCI---------------暴差差差差差差差差差
聽日
再戰兩科最屎中西史
我中史唔合格我唔姓陳!
雖然有個博士(姓林既)講過
合唔合格唔緊要 最緊要唔好唔合格
呢個我銘記於心
嗯
多謝倪肥份手信-.-
冇諗過有手信收-.-我會扮佢係衣架當神日日拜xD"
仲有3日-----------------------激戰廖記,當日於城門谷一戰,現在仍瀝瀝在目。
|