TeaLaMiSu
暱稱: JaCooo 囧
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 710
今日人氣: 2
累積人氣: 7367
最新文章
2016-03-18
2009-06-30
2009-01-16
2008-09-11
2008-08-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (323)
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

好的

妳真的不錯

 

中文...講番之前講過既野-.-

兩堂PE, 一堂籃球...身為籃球隊隊長既糖果亮真係....冇眼睇佢-.- 「教」小跳步....之後鬥波....

小息果陣, 本來想同梁紹落去買野飲, 點知岩岩好打鐘, 作廢

英文MMLC, 全班男仔係到玩TRAVIAN...好彩都仲有幾個陪我冇玩....你個薜攀穎-.- 英文平均全班最高-.-

番課室... 派左張WS, 係我地班D人係作文既時候經常錯既句子~~~~~

中史, 派卷 (我贏了), 唔溫書既後果-.- 得6字頭囉-.- 下次中史都係睇兩眼好D-.-

LUNCH去左威利, 羅安傑比左10蚊我-.- 食下食下, 先記得要番去聽班籃規則, 極速1分鐘跑番學校, 點知冇人黎, 等到搭半先開始, 激死-.- 又冇得打波-.- 仲要第一場就對2E, 本來大家講好左兩隊F2 都要出線打贏F3, 而家就-.-........

西史...哈~ 個分幾滿意@ @ 最衰比上次TEST拉低左...唔係病既話我實溫到書\口/

數學... 唉呀唉呀....黎家添呀.....一課比一課易....一陣得閒搞掂份NOTES佢, 哈~

放學, 黎伯清場, 提早去城門谷練波, 打全場, 郭坤 + 林澤 + 孫維誠 + 大舊 + 我五人組! 肥駒 同 糖果亮都冇黎...一個病一個學琴... 所以我先有得打@ @

聽日再戰EPA + 慘敗了的PTH<<<<< 兩科都勁冇信心

之後就要等到星期五先有得再派...GEOG<<<<ALSO冇信心

星期四, 不能輸的何記






訪客留言 (返回 TeaLaMiSu 的日誌)


L0VEHELEN 於 2008-02-20 09:27 PM 發表:
何記要ko廖保珊\w/
我地班又係玩Travian -,-
西史解錯題,,很想死= =""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]