今日一放學..
就番屋企換衫..
之後衝出去join kitty~
連食野都趕唔切..
搭8就行過去體育館..
呵呵....有人拍拖呀!
1腳搭4船...
俾人踢爆左 XDXD
幾個月無打過羽毛球..
完全退步..
打打下...個拍仲斷埋線..
個拍仲要唔係我既.. = =
係呀峰既...
點算好 = =?
打完1粒鐘..
又BOOK多1粒鐘..
打打下..呀何1球殺波..
打中我額頭>< 超痛痛痛....
呼~
打完之後..
配con..
原來我左眼300度..
右眼425度..相差真大..
1隻眼有散光..
另1隻又無..奇怪 @@
沒有你在身邊..
時間過得很慢喔><
|