不死傳說

2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


今日.我有D野想講.Today,i've got something to say. 鬱悶 分類: 未分類

有一件事..
 有成廿幾條友用左廿
件個版本同你講左廿
幾三十次..
吾知..
 宜家個心情,..
 好怪..
 吾開心..
 又好似..吾係..
 煩..?
 可能係..
 好似..
 好想飲到醉....
 吾想理..
其實..呢件事係法生係我未出世哥陣..
 件事有d似..
溏心風暴.
 咁樣..
我..失眠呢..
 呢個世界有好多人叫你做一d你沒諗過要做ge野..
 姐係好似..
 你細細個咁..
 你會吾會話想要部相機..銀包,香水,丫?
 都係fd,家人,電視..
 令到你覺得吾買吾得..
 要買左先出得街..
 見得人..咁.
 好似我細個哥陣咁..


 沒諗過要溝女,做偉人,考第一,有跑車咁..
 係我老母,老師,老友,
 叫9我去做.
 話 我地個個都破q晒..
 係得你一個係處..
 係咁叫我去溝番件.


 老母又叫我做e生,做 做 咁.
 老師又話要學好英文.
 好多好多野係我沒諗過要做..
 俾呢個社會big左我做出來.
 好辛苦a>.......................
 你...\
 明嗎?
我係精神緊張度夜晚訓覺都feel度有人係咁係我2邊耳仔度猛叫:喂喂喂喂喂喂喂喂.......................
 我真係好辛苦...好大壓力...
 好想停...低.
 吾去諗,.吾去做.
 






訪客留言 (返回 Tequlia 的日誌)


Kevin_L 於 2009-09-01 11:08 PM 發表:
你講咁多都係想咩咩姐.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]