不死傳說

2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


我又要搬屋LA... 不滿 分類: 未分類

今朝9a.m俾人叫醒左...之後就搬...

好仆街..成7個大bag要自己抬...攰死左

之後去到先話d按金吾知拿吾拿得番,收皮la,你有冇食左佢我都吾知,你9up都得la.

正一motherfucker!

之後好攰好攰咁去到新地方,個屋主有成三部機,...ps2.ps3.xbox360.d game頌要岩

晒我口味...1支棒!就係咁,我好攰好攰打左一陣機,上左一陣網,就one day la.

頌有20日,我番來,mc.等我....

 

 






訪客留言 (返回 Tequlia 的日誌)


Si713 於 2009-10-27 07:48 PM 發表:
打blog 啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]