不死傳說

2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


what a nice day 29/10/09 分類: 未分類

Yo!今日我好爽,好開心...因為係MUSIC堂同JOHN,FANJI,STEVEN夾BAND,我地彈左首Blues...好正,好有feel...我係直頭high到上身.;佢地我話好好好正...講真,學左結他咁內,終於都算係夾到一場band,我真係好q happy!哥種feel就係無得頂!宜家頌諗緊哥個旋律...好舒服牙...當我彈完之後個brain浮左呢句出來...JOHN話我好似D女卜完有高潮咁..HAHA..不過感覺...感覺...感覺好正,希望我可以KEEP住呢個mood啦.ps,thanks 大隻佬幫我出口f班motherfuxker.呢種可能就係Fanji講哥種friendship,睇來我要珍惜我d朋友,今日ge件燃起我心疷哥團火.THX各住朋友. 






訪客留言 (返回 Tequlia 的日誌)


yin270 於 2009-11-04 01:25 PM 發表:
你係邊個?-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]