不死傳說

2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


犯賤 不滿 分類: 未分類

今日...係廁所對住塊鏡,...聽住藍奕邦d歌...先法角...原來我來左澳洲宜經一年na.

一年咁內...但係..我覺得過得好快.快到係停吾度.o.o人同事不停係你身邊轉...有喜...有悲...

我有d...受夠..吾想再係度磨.呢度都吾岩我ge.-.-

或者...澳門係一個choice...我知...係會..會令人失望...同埋前途...會好灰lor.

但係...我..真係好辛苦ar...好似前2日咁...俾人恰到上心口都吾可以還拖...其一係人地答馬.其二係我吾可以係度開拖...

頂~真係要咁?沒其他choice?一個月之後就要做決定.希望我可以簡個岩我ge choice na.

我要好自豪咁話俾我d children聽,,你老豆我..沒悔一生...!






訪客留言 (返回 Tequlia 的日誌)


Si713 於 2009-11-14 08:53 PM 發表:
認真揀好...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



StyLeLeaf 於 2009-11-11 06:51 PM 發表:
陰公lo
比人合
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]