|
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
犯賤  |
分類: 未分類 |
今日...係廁所對住塊鏡,...聽住藍奕邦d歌...先法角...原來我來左澳洲宜經一年na.
一年咁內...但係..我覺得過得好快.快到係停吾度.o.o人同事不停係你身邊轉...有喜...有悲...
我有d...受夠..吾想再係度磨.呢度都吾岩我ge.-.-
或者...澳門係一個choice...我知...係會..會令人失望...同埋前途...會好灰lor.
但係...我..真係好辛苦ar...好似前2日咁...俾人恰到上心口都吾可以還拖...其一係人地答馬.其二係我吾可以係度開拖...
頂~真係要咁?沒其他choice?一個月之後就要做決定.希望我可以簡個岩我ge choice na.
我要好自豪咁話俾我d children聽,,你老豆我..沒悔一生...!
|
|
|
Si713 於 2009-11-14 08:53 PM 發表:
認真揀好...
|
|