不死傳說

2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2日沒訓過覺ge後果 忿怒 分類: 未分類

成2日沒sleep過,成個人好燥,好似tin左咁,頂....不過打機會強好多,

沉晚同天福個牙叔挑機,終於win q左佢. yeah!!!!!!!!!睇來我真係有勁左,由初初打都吾識打,

變到可以3鋪清佢,一個字...勁!

之後到左8點9點左右.我又見到黑鬼joe...佢真係好搞笑,一個黑人會講廣東話,正吾正先XD?

之後佢成條LINE D人入晒來..好似開PARTY咁...THEN我行去7仔買DRINK...行行下見到一個好靚好索GE靚女,

我就係著名小說家---亦舒寫哥句咁...'''你見GE我宜家只係得番個軀殼,我個靈魂以經跟左佢以時速一百廿十公里飛走左LU...

之後我就回家SLEEPING NA.






訪客留言 (返回 Tequlia 的日誌)


stweey 於 2010-02-06 11:57 PM 發表:
Comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathyloving 於 2010-01-23 12:44 PM 發表:
COmment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



addr 於 2010-01-17 10:43 PM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KC520AL 於 2010-01-17 01:13 PM 發表:
`c0mM3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fionqqkaka 於 2010-01-17 08:17 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]