eingzone.com

 
AleX
ThCAleX
暱稱: ~愛不疚~AleX只愛你一個~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
琴日..9月13日
倒數日...5日..
我打日記了!!
麥麥..生日快樂!!
傻妹..生日快樂!!
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 144
今日人氣: 4
累積人氣: 3481
站內搜尋
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


中三的考試 愉快 分類: 未分類

好耐冇打喇!!!!希望仲係咁多人尼支持喇!!~~~

今日...係尾2的一個考試..好緊張呀..!!唔知點解我勁多野唔識做..不過人文好易..我寫左好多野呀..不過都係好緊張!

星期一就係考我最期待既英文...我第一次咁熱烈>.!!放學!!!跟住係圖書館到等呀葉..個on9黃以旋!!叫我去音樂劇

果個討論會...冇野好講...跟住我同佢講我唔會去囉!你當我咩呀..想我做就做..唔想就out我...on99..冇理佢.!!miss周

係到..都照嘈佢..haha!!跟住佢同我講((記錯人))...真係好想爆粗嘈佢...!!好煩呀..我講左一句!!我一定唔會參加音樂劇架la

miss黃!!..跟住佢冇野講...!!跟住係條走廊到同班fd係到等呀葉...跟住見到個人((點解你唔開心呀..!!))我冇出聲!!((唔緊要架!!

唔好理佢地))((我會支持你架...唔好唔開心喇!!))..跟住一路番屋企!!一路係到玩...玩到好開心...跟住番到屋企係到玩一隻game

的畫面好令呀....跟住同左個人傾計!!唔知點開解佢好...sd左喱樣野俾

唔開心"可以尼搵我"我願意尼聽你既訴苦"你想發

洩既話"我願做你既人肉沙包"你如果想喊既話"你

可以問我借個膊頭俾你...當你覺得無肋果時..我

可以做你既大攬枕/..因為我係你既好朋友傻仔!

就係喱的野!!.....跟住佢好似開心番...唔知呢!!

就係咁多...今日算好了..希望佢快的開心番la






訪客留言 (返回 ThCAleX 的日誌)


belle 於 2008-06-21 03:23 PM 發表:
給你,翔哥哥一個CM∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!!
多謝!!
Posted at 2008-06-21 03:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NatAliE_1314 於 2008-06-21 02:57 PM 發表:
cm-`]考試加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!!
Posted at 2008-06-21 03:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dumbo_kw 於 2008-06-21 01:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]