好耐冇打喇!!!!希望仲係咁多人尼支持喇!!~~~
今日...係尾2的一個考試..好緊張呀..!!唔知點解我勁多野唔識做..不過人文好易..我寫左好多野呀..不過都係好緊張!
星期一就係考我最期待既英文...我第一次咁熱烈>.!!放學!!!跟住係圖書館到等呀葉..個on9黃以旋!!叫我去音樂劇
果個討論會...冇野好講...跟住我同佢講我唔會去囉!你當我咩呀..想我做就做..唔想就out我...on99..冇理佢.!!miss周
係到..都照嘈佢..haha!!跟住佢同我講((記錯人))...真係好想爆粗嘈佢...!!好煩呀..我講左一句!!我一定唔會參加音樂劇架la
miss黃!!..跟住佢冇野講...!!跟住係條走廊到同班fd係到等呀葉...跟住見到個人((點解你唔開心呀..!!))我冇出聲!!((唔緊要架!!
唔好理佢地))((我會支持你架...唔好唔開心喇!!))..跟住一路番屋企!!一路係到玩...玩到好開心...跟住番到屋企係到玩一隻game
的畫面好令呀....跟住同左個人傾計!!唔知點開解佢好...sd左喱樣野俾佢你
唔開心"可以尼搵我"我願意尼聽你既訴苦"你想發
洩既話"我願做你既人肉沙包"你如果想喊既話"你
可以問我借個膊頭俾你...當你覺得無肋果時..我
可以做你既大攬枕/..因為我係你既好朋友傻仔!
就係喱的野!!.....跟住佢好似開心番...唔知呢!!
就係咁多...今日算好了..希望佢快的開心番la
|