`Be  HappY EVerYDay =]
2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


2010-01-04 分類: 未分類

哈哈今朝同池婉婷返學-
超搞笑
我地打緊鐘果陣拍卡;
後面成大班人衝上黎/
kai子一大班
連ms.Leung都笑左

Hist;
究竟佢想點-__-
次次溫左既都唔考-
考左既我又冇溫

作文;
點降我可以作到d咁肉麻既野/./
睇多次都心寒

聽日考eng.好緊張
天主快D拯救我啊!
 

發表時間:2010-01-04 12:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ThinkIngU 的日誌)


iris_ma 於 2010-01-07 02:56 PM 發表:
cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mrka0a1112 於 2010-01-04 04:46 PM 發表:
7.7;
c0mm3nT;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好咁話自己啦!
Posted at 2010-01-06 11:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tung__0_0 於 2010-01-04 02:47 PM 發表:
哈哈
呀包好好笑呀講得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你覺唔覺我入極都入唔到你個blog
 
Posted at 2010-01-05 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bread3016 於 2010-01-04 02:39 PM 發表:
甘好笑XD
好想睇下!! ^__^
你英文甘勁吾憂啦
天主吾識睇中文wOw!! XP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 天主唔係咩都識嫁咩
Posted at 2010-01-05 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smilekissy 於 2010-01-04 02:33 PM 發表:
Comment to Connie''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling0o0 於 2010-01-04 02:12 PM 發表:
加油!! 英文你一定no problem啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈好難講
你果班有咁多勁人
Posted at 2010-01-05 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CrystaL629 於 2010-01-04 12:34 PM 發表:
點肉麻?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

m....
Posted at 2010-01-04 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tiffany521 於 2010-01-04 12:34 PM 發表:
111111*話人地kai子哈哈
其實妳差一步就好似佢地咁架喇:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵呵
好好采
Posted at 2010-01-04 12:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ThinkIngU
暱稱: 牙SIU`
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 321
今日人氣: 0
累積人氣: 3231