哈哈 :)
×` 你 的 地 位 ♥ 無 人 能 取 替 :)
我想 你 還是個什么也 不懂 的小孩*
_ `請 相 信 自 己 : 我 愛 的 乃 是 你 *
你 的 每 {1} 句 話 × 我 都 會 銘 記 於 心 ;)
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


咩咩咩咩. . . 分類: 回憶*

 咩咩. . .

沈晚同"呀麗"出街ar~!  哈哈~!

*Yes-@@"

聽講佢要番去"x江". . ."搞到我想叫佢幫我buy衫呀~"

果到d衫好酷的=]] >    <*

唔知佢會唔會幫我呢?

呵呵=-]]"

發表時間:2008-07-25 03:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Thinkink 的日誌)


kiukiu1126 於 2008-08-14 10:52 AM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxcvbnm_1314 於 2008-07-26 08:23 AM 發表:
同佢出街ar...
幾好..= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Thinkink
暱稱: '' NeVeR :)
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言