唉
To:呀麗(HonG)
看賭你一次又一次地
跌
我睇賭都覺得心痛ar
你就算唔開心都好
都唔洗用自己個身體黎xx架
搞到自己傷左有咩好呢?
係唔係?
唔開心可以講出黎架
唔好一邊跳一邊想其他的野
敢樣好易受傷架
下次唔好la,知冇?
今次比賽一定要"win"
你要加油ar!
今次果個舞步都算好難
應該可以的