2008 年 3 月 29 日 星期六  |
| ................ |
分類: 回憶* |
唉
這幾天都有好多的事
令大家都不開心
我想最傷心的人,應該是"呀麗"吧!
對不對?
To:呀麗
你唔洗介意佢講的野架
你當聽唔賭la
佢太賤la
居然在你對前講d敢的野
佢太賤la
你唔好理佢講d咩
忘記佢la
佢已經不是你的朋友了
你就當冇識過佢la
從沒有見過佢
敢就得la
唔洗傷心架
開心d
你又唔係得佢一個朋友的
所以唔好理佢la
算la
|
| 發表時間:2008-03-29 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉....... 算la... 唔好講我la 你地米又係一樣... 比人話係一件好痛苦的事... 雖然我比你地多好多.. 但其實你地都唔開心吧....!!
佢的說話也許是對的... 我太自私了.... 之前成日都同你地一起... 冇咩同佢一起.... 所以其實係我的錯.... 我唔係得佢一個朋友... 但我都唔想小任何一個朋友... 因為我的朋友已經好小.... 現在又小一個了..... 我好怕遲 d 失去曬所有的朋友.... 到時就........
唔好理佢... 這點我唔知做唔做賭... 唉.......
|
網主回覆
唔洗擔心我地bo
我地當咩事都冇
哈哈!
敢又係
又小一個朋友了
你唔會冇曬朋友架
就算冇曬都好
我地都唔會架
所以唔好敢想la
好唔好?
你做賭架
一定可以
加油la Posted at 2008-04-02 06:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|