哈哈 :)
×` 你 的 地 位 ♥ 無 人 能 取 替 :)
我想 你 還是個什么也 不懂 的小孩*
_ `請 相 信 自 己 : 我 愛 的 乃 是 你 *
你 的 每 {1} 句 話 × 我 都 會 銘 記 於 心 ;)
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


................ 分類: 回憶*

這幾天都有好多的事

令大家都不開心

我想最傷心的人,應該是"呀麗"吧!

對不對?

 

To:呀麗

你唔洗介意佢講的野架

你當聽唔賭la

佢太賤la

居然在你對前講d敢的野

佢太賤la

你唔好理佢講d咩

忘記佢la

佢已經不是你的朋友了

你就當冇識過佢la

從沒有見過佢

敢就得la

唔洗傷心架

開心d

你又唔係得佢一個朋友的

所以唔好理佢la

算la

 

發表時間:2008-03-29 09:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Thinkink 的日誌)


Lamcherry23 於 2008-04-04 11:35 AM 發表:
lam比個大cmcmcmcmcm你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Longong 於 2008-03-30 09:30 AM 發表:
唉.......
算la...
唔好講我la
你地米又係一樣...
比人話係一件好痛苦的事...
雖然我比你地多好多..
但其實你地都唔開心吧....!!

佢的說話也許是對的...
我太自私了....
之前成日都同你地一起...
冇咩同佢一起....
所以其實係我的錯....
我唔係得佢一個朋友...
但我都唔想小任何一個朋友...
因為我的朋友已經好小....
現在又小一個了.....
我好怕遲 d 失去曬所有的朋友....
到時就........

唔好理佢...
這點我唔知做唔做賭...
唉.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗擔心我地bo
我地當咩事都冇
哈哈!
 
敢又係
又小一個朋友了
你唔會冇曬朋友架
就算冇曬都好
我地都唔會架
所以唔好敢想la
好唔好?
 
你做賭架
一定可以
加油la
Posted at 2008-04-02 06:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Thinkink
暱稱: '' NeVeR :)
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言