哈哈 :)
×` 你 的 地 位 ♥ 無 人 能 取 替 :)
我想 你 還是個什么也 不懂 的小孩*
_ `請 相 信 自 己 : 我 愛 的 乃 是 你 *
你 的 每 {1} 句 話 × 我 都 會 銘 記 於 心 ;)
2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


哈哈 分類: 回憶*

哈哈

好好彩ar

沈日打電話比"呀麗"

叫佢出黎玩

點知佢又話唔去

之後我地去左黑鬼山到跳舞

跳左好奈

哈哈

比我地見貊"呀麗"ar

好耶!

之後佢同我地一齊跳左一陣

不過佢個樣好似唔係好高興敢

我就問佢咩事?

佢又話冇事

雖然見賭佢好開心,但見賭佢個樣敢

就~

 

唔知你又做咩?

不過,開心d la

加油!

發表時間:2008-04-13 12:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Thinkink 的日誌)


Longong 於 2008-04-13 04:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Longong 於 2008-04-13 04:05 PM 發表:
我冇事bo~
唔洗理我架..

冇事...

冇事...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Thinkink
暱稱: '' NeVeR :)
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言