哈哈
好好彩ar
沈日打電話比"呀麗"
叫佢出黎玩
點知佢又話唔去
之後我地去左黑鬼山到跳舞
跳左好奈
比我地見貊"呀麗"ar
好耶!
之後佢同我地一齊跳左一陣
不過佢個樣好似唔係好高興敢
我就問佢咩事?
佢又話冇事
唉
雖然見賭佢好開心,但見賭佢個樣敢
就~
唔知你又做咩?
不過,開心d la
加油!