2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| 仆街 |
分類: 回憶* |
正仆街
妖~
不過可以同"叨麗"一齊都好開心的
我飲酒飲到傻鬼左
唔知有冇做左d咩?
哈哈
|
| 發表時間:2008-04-15 06:47 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
飲酒..""甘曳..""" haha..-8掛左添..;:: 路過滴..;::5-20快樂哦..}}} by::: y0-瑤..""
|
|
|
我都唔想陪你的... 只係你用 d 手段.. 搞到我只可以去...
你做咩鬼ar..?? 冇啦啦飲酒..?? 好似唔開心bo~ 係唔係ar..?? 發生左咩事ar...??
講明先... 果日.. 你冇做過 d 咩.... 咩都冇... 係真的.. 咩都冇... 唔好想其他的野... 唔信可以問下"彊x"架...
果陣時.. 你成個臉都紅紅的.. 好似女仔ar... 哈哈...^ 3^
|
網主回覆
唔好敢la
一次之ma
有咩所謂bo
er
遲d同你講
係la
我知
我咩都知
人人都話我個樣似女仔架la
車 Posted at 2008-04-17 06:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|