哈哈 :)
×` 你 的 地 位 ♥ 無 人 能 取 替 :)
我想 你 還是個什么也 不懂 的小孩*
_ `請 相 信 自 己 : 我 愛 的 乃 是 你 *
你 的 每 {1} 句 話 × 我 都 會 銘 記 於 心 ;)
2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


仆街 分類: 回憶*

正仆街

妖~

不過可以同"叨麗"一齊都好開心的

 

 

 

 

 

我飲酒飲到傻鬼左

唔知有冇做左d咩?
哈哈

 

發表時間:2008-04-15 06:47 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Thinkink 的日誌)


POYI804 於 2008-07-17 05:29 PM 發表:
=V=`卡`唔好飲甘多`
對身體唔好/_\`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy_lee 於 2008-07-12 07:12 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo19920305 於 2008-05-20 09:36 PM 發表:
飲酒..""甘曳.."""
haha..-8掛左添..;::
路過滴..;::5-20快樂哦..}}}
by::: y0-瑤..""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Longong 於 2008-04-15 06:53 AM 發表:
我都唔想陪你的...
只係你用 d 手段..
搞到我只可以去...

你做咩鬼ar..??
冇啦啦飲酒..??
好似唔開心bo~
係唔係ar..??
發生左咩事ar...??

講明先...
果日..
你冇做過 d 咩....
咩都冇...
係真的..
咩都冇...
唔好想其他的野...
唔信可以問下"彊x"架...

果陣時..
你成個臉都紅紅的..
好似女仔ar...
哈哈...^ 3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好敢la
一次之ma
有咩所謂bo
 
er
遲d同你講
 
 
係la
我知
我咩都知
 
 
人人都話我個樣似女仔架la
Posted at 2008-04-17 06:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Thinkink
暱稱: '' NeVeR :)
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言