MY STORY
尼道係我唧故事
ThomasHenry
暱稱: (y)L.C.Wing=](y)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2024 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-10-16
2010-07-25
學界排球
學界(排球)
2010-03-12
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 105
今日人氣: 12
累積人氣: 1649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


電腦堂 驚訝 分類: 未分類
 
 今日有電腦堂,我就冧邊個教呢我地分開單雙數(好多school都係(我冧))
  
   正當我地討論緊唧時候,『點解咁嘈嫁!』嘩!好似好恐怖咁喎!係吳子健啊吾係呀!!!!!!!!!

   好似雙數好D喎!因為佢地吾係佢教嘛!

   跟住雙數跟左老師去左406c!吳sir就開始同我地講第一句話!『高唧排最
後!就高唧,排最前!』

    好彩!原來阿sir識講笑唧跟住我地排隊!跟阿sir去computer room,上到門口,阿sir就編坐

     我就坐最入,跟住阿sir就開始講啦!

      講完上堂規則就開始講書啦!講到輸入輸出,又講處存,跟住就講例子,阿sir就囉$$$黎講

       但係阿sir又冇$$$系身喎!就問曾生借,曾生囉左$100出黎,阿sir話:吾好帶咁多$$$番school

    阿sir又講番book,就話啦:我今日出梁出左$200,囉左$100去食飯,e+仲有$100,我e+收埋佢,得啦,你地走得啦(講笑)
    
    我地繼續聼,佢又講講講,打鐘啦!『好!你地走得啦!』我地續個走,去到曾生果道,阿sir就俾番張$100佢:曾生:吾該!
                                                                                                                                                                                            阿sir:我吾該你就真!
                                原來阿sir只係鬧人同個樣惡,講書係吾惡唧!仲好好笑添
   





訪客留言 (返回 ThomasHenry 的日誌)


kimmy04 於 2009-09-07 03:21 PM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily0419 於 2009-09-06 07:26 PM 發表:
邊個???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



injaiixd 於 2009-09-06 01:53 AM 發表:
您係邊個ah a_a
我地同班架啵xd.
您係廖穎._.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

正是本人
Posted at 2009-09-07 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunhin105 於 2009-09-04 11:45 PM 發表:
我間學校都係分單雙數上普腦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打錯字...(hehe),我都幾鐘意分開單雙數上堂,因吾洗咁Q多人
Posted at 2009-09-05 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]