今日oral堂我系道整唧把劍(hist做道具) 整到靚靚時,曾生(並非阿威)過黎搶左番去 跟住bunny睇到 過黎收左吾至,仲屈到彎晒 跟住擺洛垃圾桶(頂佢xx) 唯有再整過啦! 跟住eng堂 我就繼續整啦! 越整越大(因為勁+紙) 原本由細劍,搞到變大劍... hehe!!! 咁大把野,如果囉番黎好核酸+嘛!所以咪留學校囉...