今日已經病左一個星期啦! 上個星期一因吾係太舒服而需要早退 我冇番2日,算好好 有D同學冇番4日,一定勁多hw! hehe!!! 我前面果個冇番三日,多我一日 不過我啲hw都做左好耐 吾知點解星期一至四好似好得閒 但係星期五又有好多hw喎! 幾怪,我地e+都要帶口罩(好多班都係...) 都幾吾慣 成日都有人講:邊個會鐘意帶口罩呢? 我都係咁冧 但係口吾係咁講喎 唉!!! 係咁啦!我知! 希望帶多幾日吾洗帶啦!