MY STORY
尼道係我唧故事
ThomasHenry
暱稱: (y)L.C.Wing=](y)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-10-16
2010-07-25
學界排球
學界(排球)
2010-03-12
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 105
今日人氣: 6
累積人氣: 1643
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 21 日  星期一   微雨


病左已一星期.... 愉快 分類: 未分類

今日已經病左一個星期啦!

上個星期一因吾係太舒服而需要早退

我冇番2日,算好好

有D同學冇番4日,一定勁多hw!

hehe!!!

我前面果個冇番三日,多我一日

不過我啲hw都做左好耐

吾知點解星期一至四好似好得閒

但係星期五又有好多hw喎!

幾怪,我地e+都要帶口罩(好多班都係...)

都幾吾慣

成日都有人講:邊個會鐘意帶口罩呢?

我都係咁冧

但係口吾係咁講喎

唉!!!

係咁啦!我知!

希望帶多幾日吾洗帶啦!






訪客留言 (返回 ThomasHenry 的日誌)


chunhin105 於 2009-09-27 03:11 AM 發表:
我都有個fd 冇番一個星期=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



klp203952 於 2009-09-22 11:23 PM 發表:
comment =]
小心到你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咩?????????????????????????????????????????????
Posted at 2009-09-24 07:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunhin105 於 2009-09-22 10:11 PM 發表:
你個班都好多人病wo=]仲要請咁多日假
會唔會跟唔到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咪跟吾到囉...
Posted at 2009-09-22 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



injaiixd 於 2009-09-22 01:06 AM 發表:
唉-_-
個口罩1定仲有排帶-_-;
除非楊生返啦;
唔係都會繼續帶應該-_-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知,不過佢番番黎都要再載(觀察)
 
Posted at 2009-09-22 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]