MY STORY
尼道係我唧故事
ThomasHenry
暱稱: (y)L.C.Wing=](y)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-10-16
2010-07-25
學界排球
學界(排球)
2010-03-12
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 105
今日人氣: 15
累積人氣: 1547
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 16 日  星期五   陰晴不定


班籃(第二場) 開心 分類: 未分類

今日有班籃....

對1AB

我地贏硬,不過吾知會贏幾多

詳細如下:

我地洛左更衣室換3

曾偉標問who要『止汗劑』

我話我要,跟住佢地造好臭

波仔諗到可以用『止汗劑』臭死佢地喎!

跟住就個個噴

換完3,上番去

阿sir咁啱又要搵人囉波上去,我就好好人咁幫佢啦

上到去,要寫名,朱朱叫我幫佢寫埋,我就幫左佢and威寫

跟住我就射波波啦

我試試三分,但係吾得,阿威叫我系三秒區道入波啦

班fans黎啦!!!

開波!!!

個球証呀!拋公正球拋到幾低呀!

不過好彩,何+星夠快

搶到個進攻

不過吾入

到佢地進攻

好似都吾入

我地之後又吾入

又到番佢地,尼次入左

跟住又打黎打去

有一次到我地進攻

我企系籃底

吾知who射吾入

個波洛左我手

我就射啦,入左喎

我當時又驚又喜

『我終於入到波啦!!!好開心呀!原來我係有用嫁』

跟住阿吾知who話:有用嫁你

好正!入波實在太正啦!!!

阿威咪好開心?

跟住又打下打下

又有一次,我地進攻

係阿威

班fans就勁叫住『拿瑩』

因為阿威鐘意拿瑩

叫親都入(好!!!)

跟住繼續

我就比肥Ben換左

跟住再打多陣

完左半場.......

休息左一陣

下半場開波:

佢地打左一陣

話要換人,我就趁亂入去

跟住繼續打

又係到我地進攻

我又係企系三秒區

又係吾知who射吾入,個波洛左我手,我又射入

今次大聲好多啦(心情超正)

『點解咁大聲唧?』玖叔

跟住又打下打下

又有一次,佢地進攻,我大戕系中場往後唧位

佢地拋個波過黎,我就好似打排球殺波咁打番個波過去

佢地就笑

跟住我比佢地又換左出黎,跟住見到阿sir,過去吹吹

跟住又吾知做咩

打完....

贏左....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
下場繼續努力!!!!






訪客留言 (返回 ThomasHenry 的日誌)


chunhin105 於 2009-10-17 05:07 PM 發表:
cm
羸幾多呀你地-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我其實吾知,但係睇左同學個blog,32:10
Posted at 2009-10-17 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



injaiixd 於 2009-10-16 10:58 PM 發表:
COMMENT`
拿瑩唔係中意啊龜-,-v
我地係為佐a龜入波咋XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!
sorry!即改
Posted at 2009-10-16 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony 於 2009-10-16 10:48 PM 發表:
給你一戈cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatben001 於 2009-10-16 08:32 PM 發表:
c0mmenT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]