今日有班籃....
對1AB
我地贏硬,不過吾知會贏幾多
詳細如下:
我地洛左更衣室換3
曾偉標問who要『止汗劑』
我話我要,跟住佢地造好臭
波仔諗到可以用『止汗劑』臭死佢地喎!
跟住就個個噴
換完3,上番去
阿sir咁啱又要搵人囉波上去,我就好好人咁幫佢啦
上到去,要寫名,朱朱叫我幫佢寫埋,我就幫左佢and威寫
跟住我就射波波啦
我試試三分,但係吾得,阿威叫我系三秒區道入波啦
班fans黎啦!!!
開波!!!
個球証呀!拋公正球拋到幾低呀!
不過好彩,何+星夠快
搶到個進攻
不過吾入
到佢地進攻
好似都吾入
我地之後又吾入
又到番佢地,尼次入左
跟住又打黎打去
有一次到我地進攻
我企系籃底
吾知who射吾入
個波洛左我手
我就射啦,入左喎
我當時又驚又喜
『我終於入到波啦!!!好開心呀!原來我係有用嫁』
跟住阿吾知who話:有用嫁你
好正!入波實在太正啦!!!
阿威咪好開心?
跟住又打下打下
又有一次,我地進攻
係阿威
班fans就勁叫住『拿瑩』
因為阿威鐘意拿瑩
叫親都入(好!!!)
跟住繼續
我就比肥Ben換左
跟住再打多陣
完左半場.......
休息左一陣
下半場開波:
佢地打左一陣
話要換人,我就趁亂入去
跟住繼續打
又係到我地進攻
我又係企系三秒區
又係吾知who射吾入,個波洛左我手,我又射入
今次大聲好多啦(心情超正)
『點解咁大聲唧?』玖叔
跟住又打下打下
又有一次,佢地進攻,我大戕系中場往後唧位
佢地拋個波過黎,我就好似打排球殺波咁打番個波過去
佢地就笑
跟住我比佢地又換左出黎,跟住見到阿sir,過去吹吹
跟住又吾知做咩
打完....
贏左....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
下場繼續努力!!!!
|