MY STORY
尼道係我唧故事
ThomasHenry
暱稱: (y)L.C.Wing=](y)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-10-16
2010-07-25
學界排球
學界(排球)
2010-03-12
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 105
今日人氣: 5
累積人氣: 1468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 愉快 分類: 未分類

 

今日又要番,上果d咩LS唧野

朝頭早系m記食早餐

跟住坐港鐵去坑口

坐小巴番學

[路口有洛!!!]

洛左車,差d扒街

跟住行行行

番到學校,打波,個阿叔走過黎,叫我地吾好咁嘈

頂佢,左q住晒

跟住我地就過籃球場果道打

打打下佢話要收波

ok,you win

咁我就洛canteen

見到好大渣人

坐左過去

見到鍾配棋條tie有d樣衰

我就話都幫佢打啦

吾打吾知,原來我e+打tie差左.....好樣衰....

跟住聽到爆咪,咁我地就上課室啦

上到去,坐低左

見到miss入黎

開始講,講左d野,咩建穚

尼堂過得好快

話咁快就放學啦

成渣 人走出黎

問佢地去where食野

佢地道道都想去

小星話要去咩學界,叫我地等佢5mins

ok,you win

等左一陣,出左黎

ok!行得

成渣人系道行

去到車站

等好左耐.......

我地系道玩

車到...上車

我地成渣人坐系後面

後幾排冇晒位.....

吾知who提出播歌,咁我就播[愛的抱抱]

有人話打冷震

哈哈

有人話要

ok,you win!

sd左一個,第二個我同佢講:到99%我禁取消,哈哈

不過最後都冇

到新都x,洛車

上左新都x

行左好多間....

有d[準備中],有d未開....

哈哈

我地最後去左[板前]

都幾貴

不過好好食xd

賣單

佢地有d走左

食完野,問果d系where

佢地話系百街

ok,you win!

去左百街

買左杯coffee

幾難飲,好多一粒粒

飲完野,傾左陣,行左陣

番教會

我問個導師第一班定第二班鬧d

佢話第二班,第二班系3點3

果陣點幾.......

hea....hea....hea....

到左3點3啦......

上堂.....

上完堂,走人....

番屋企






訪客留言 (返回 ThomasHenry 的日誌)


injaiixd 於 2009-11-07 09:52 PM 發表:
笑佐;
愛的抱抱xd.
啊哎哎給我愛的抱抱XD.
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈
Posted at 2009-11-07 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LovEnG1314 於 2009-11-07 09:43 PM 發表:
cm=,=
好無聊既文-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .................................................
Posted at 2009-11-07 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



klp203952 於 2009-11-07 07:32 PM 發表:
comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]