MY STORY
尼道係我唧故事
ThomasHenry
暱稱: (y)L.C.Wing=](y)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-10-16
2010-07-25
學界排球
學界(排球)
2010-03-12
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 105
今日人氣: 20
累積人氣: 1577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   時晴時雨


陸運會 分類: 未分類

今日係陸運會

朝早冇坐校車,自己去

同班同學食早餐,林x樂,龜,朱x,x凡x,x同,黃x分,莫x晴,x型,陳x苗,x丸

我食左個麵,飲左杯coffee,飲完,幾好飲,再叫多杯

食完野,去運動場,上到去,班人坐錯左

坐番過去啱果道

囉左件班3

洛左去換,有d臭(marker味)

上番去,開始玩

肥ben張個爛唧大揩A(變左J)同個2字左右拼埋,型成[J2]

哈哈

玩玩玩玩玩玩,到左10:45,仲未召集100米,洛去睇睇

差吾多11點先叫召集

去到果個,[車!]都未開始

乙組都完晒,仲叫緊人名

成渣人仲等緊叫名...

等左幾耐....叫到我名啦

我上跑道,同我一跑唧仲有林俊宇,鄭柏圖(吾色,不過都係F.2),f.1仔

等左一陣,到我地跑啦

我就專心留意起步

一起步,我好快,但係我啲gas系50米已經冇晒...

不過我繼績衝,最後得到第三,可以入復賽

跟住番上去,坐左一陣,去左買野飲

坐多陣,就夠鐘放飯

洛到去,吾知食咩好....周圍行

諗到啦

頭先見到阿栩,應該係去食雞飯

去到雞飯,[嘩!]好多人呀....

成10個人...


8個要雞飯,2個要淨飯

食完,走人,冇等佢地...

周圍行,周圍行....

系運動場出面,見到才哥(學校負責電腦唧人)

傾左陣,番入去

見到有人玩棒球,過去玩...

個pfat話吾比玩wo,頂佢

番番去啦

已經有好多人番左黎

d人未番黎,就已經開始師生拔河

第一場學生隊win左,跟住我地幾個系道扮黃至堅:放鬆d呀!好果吾係,已你過呀!!!

第二場老師隊win左

第三場同學隊win左,班老師好好笑,個個拉到坐低晒

跟住睇完又玩過

到左中段,洛雨....暫停比賽

過左一陣,洛完雨,繼續比賽

跟住我地就系道玩發泡膠,玩到成都係,好彩,我地今年比上年好,會汁番d野

[嘩]汁到超累

好彩我地d班3有膠袋,可以當垃圾袋

我地順便叫埋同學張垃圾放入袋啦

笠完,到老師接力,阿sir都有跑,我地成渣人洛晒去技持佢,但係黃至堅叫番晒我地上去

唯有上番去睇啦

阿sir原本跑最後,但係michal跑跑下慢q番,比阿sir過頭.......

所有比賽完晒

我地坐番埋位,等放

叫到坐校車唧,我就洛去啦

有2條線,我坐第2條

又係要等...........

上車,走人






訪客留言 (返回 ThomasHenry 的日誌)


kimmy04 於 2010-01-15 10:11 PM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ky199625 於 2009-11-14 11:08 PM 發表:
你構造幾特別~
用gas~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-11-15 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



klp203952 於 2009-11-14 01:32 PM 發表:
CMCMCM=]=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



injaiixd 於 2009-11-13 10:35 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C彤 於 2009-11-13 06:11 PM 發表:
好多xx @@"
X同=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-11-13 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]