今日係陸運會
朝早冇坐校車,自己去
同班同學食早餐,林x樂,龜,朱x,x凡x,x同,黃x分,莫x晴,x型,陳x苗,x丸
我食左個麵,飲左杯coffee,飲完,幾好飲,再叫多杯
食完野,去運動場,上到去,班人坐錯左
坐番過去啱果道
囉左件班3
洛左去換,有d臭(marker味)
上番去,開始玩
肥ben張個爛唧大揩A(變左J)同個2字左右拼埋,型成[J2]
哈哈
玩玩玩玩玩玩,到左10:45,仲未召集100米,洛去睇睇
差吾多11點先叫召集
去到果個,[車!]都未開始
乙組都完晒,仲叫緊人名
成渣人仲等緊叫名...
等左幾耐....叫到我名啦
我上跑道,同我一跑唧仲有林俊宇,鄭柏圖(吾色,不過都係F.2),f.1仔
等左一陣,到我地跑啦
我就專心留意起步
一起步,我好快,但係我啲gas系50米已經冇晒...
不過我繼績衝,最後得到第三,可以入復賽
跟住番上去,坐左一陣,去左買野飲
坐多陣,就夠鐘放飯
洛到去,吾知食咩好....周圍行
諗到啦
頭先見到阿栩,應該係去食雞飯
去到雞飯,[嘩!]好多人呀....
成10個人...
8個要雞飯,2個要淨飯
食完,走人,冇等佢地...
周圍行,周圍行....
系運動場出面,見到才哥(學校負責電腦唧人)
傾左陣,番入去
見到有人玩棒球,過去玩...
個pfat話吾比玩wo,頂佢
番番去啦
已經有好多人番左黎
d人未番黎,就已經開始師生拔河
第一場學生隊win左,跟住我地幾個系道扮黃至堅:放鬆d呀!好果吾係,已你過呀!!!
第二場老師隊win左
第三場同學隊win左,班老師好好笑,個個拉到坐低晒
跟住睇完又玩過
到左中段,洛雨....暫停比賽
過左一陣,洛完雨,繼續比賽
跟住我地就系道玩發泡膠,玩到成都係,好彩,我地今年比上年好,會汁番d野
[嘩]汁到超累
好彩我地d班3有膠袋,可以當垃圾袋
我地順便叫埋同學張垃圾放入袋啦
笠完,到老師接力,阿sir都有跑,我地成渣人洛晒去技持佢,但係黃至堅叫番晒我地上去
唯有上番去睇啦
阿sir原本跑最後,但係michal跑跑下慢q番,比阿sir過頭.......
所有比賽完晒
我地坐番埋位,等放
叫到坐校車唧,我就洛去啦
有2條線,我坐第2條
又係要等...........
上車,走人
|