今日冇咩特別
一早番去食野,打中,上去
死人早讀都吾知有咩用?
收hw,傳hw
sci,今日又要調位,調到幾前(都吾知調位有X用)
實驗,冇人出去囉液..............sci悶死
電腦冇咩,quiz,吾識.....勁快教完ch.7
英文,妖!死人頭一日都黑都係果句:i'll 噴lish u!
煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chi作文 我,栩,中系道話中景倫
哈哈!!!
食飯,悶
午息留左系課室hea
打中,渣渣林作埋篇文
math系道hea,冇做野
跟住隻bee要我地留底,話冇廳書,要講番
煩!!!!!!!!!
4點3走人
|