=]

 

2010-01-05 分類: 未分類

琴日考中史..

預左唔合格~.~

成份亂做..

 

今日考英文..

正..頭5分鐘做左1頁

我..竟然識做= =

仲要睇得明既

之後vocab..一樣..亂做

3年冇變

8點半做到9點做哂= =

仲有個50分鐘 訓訓訓訓訓

聆聽開頭都ok易..最後面唔識做- -

 

2日都係中央hea..冇野做

今日凍左..4點到閃番屋企

今晚一定好凍= =""

 

發表時間:2010-01-05 05:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 TiN0802 的日誌)


N_yu 於 2010-01-09 01:26 AM 發表:
你背景圖都幾潮下喎XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka_v3v 於 2010-01-06 03:12 PM 發表:
老婆:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessica930 於 2010-01-06 01:57 PM 發表:
c0mmenT(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ch0lel0ve 於 2010-01-05 08:26 PM 發表:
cmm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AlViN_MiN 於 2010-01-05 05:24 PM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





TiN0802
暱稱: 天=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 283
今日人氣: 2
累積人氣: 1245