|
| 2010-01-13 |
分類: 未分類 |
今日個個都好早放哂- -
9行左陣最尾都係向m記出發
邊個話f.2遲放嫁..成班坐係到唔通係逃學- -?
錡錡係最醒 不愧係囧囧
最勁既點醬..一舊仔可以點哂成合既>.<
又係向中央出發
玩捉~.~童真番哂黎
係吸煙區入面坐係到第1次冇人見到
都係你mcc 搞到第2次俾人見到
今日...講錯野..可能你地唔知 我宜家淨係同左光講
hea多陣走人~
又係去個到
玩到係佢到食埋飯出去hea陣就番屋企
冧仔..佢真係戒煙啦..佢真係唔會食嫁啦
我一樣可以"
能夠改變那句話嗎
其實我想講鐘意個個唔係佢...係你"
|
| 發表時間:2010-01-13 10:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
justme 於 2010-01-14 03:21 PM 發表:
C0MMENT
|
|
|