|
| 2010-01-22 |
分類: 未分類 |
難有一日早放..
點解我會咁遲放..
係運動場坐到2點先有得比賽
今日有跨欄同100米睇..好正
其他唉..係到9坐
到左2點 扔3下要成個半鐘
仲要冇得入決賽個隻
不過一早估到
番到黎 去左m記
坐都未坐就走-0-"
行左唔夠幾分鐘就走左個錡錡
之後行下行下又走多個榕
去大眾睇野
之後去光屋企玩陣食飯
出街hea幾個鐘走人
|
| 發表時間:2010-01-22 11:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
N_yu 於 2010-01-23 08:35 AM 發表:
:)
|
|
|
ka_v3v 於 2010-01-23 12:42 AM 發表:
cm.
|
|
|