而家愈黎愈憎math!!
其他科都無咁多功課!!
係Math特別多= =
做都做到嘔血,,,
相比起其他班,,,
我地班D功課多人成幾廿萬倍(誇張手法XDD,,學以置用XD)
救命....>﹏<!!!
R yiu幾時先吾以卑小D功課
超吾想做>﹏<
不過都要做
死頂吧!!!T^T