嘻嘻,,
本來以為訓練營一定吾好玩添,,
點知估錯哂,,
仲係勁好玩個隻,,
好想再去玩XDD
第一次玩個個"電網",,
趺左幾次,,
不過吾痛XDD,,(小小苦楚=激勵 )
我做左最尾過去個個XD
無人扶我真係好驚架!!
得一邊有人扶,,
不過訓係度個種感覺真係好正XDD
超順利過哂去XD
到左第2個Game,,
玩個咩咩天梯,,
好易xd
不過吾知點解Vivian會咁驚
第3個GAME都無咩玩,,
仲搞到我地士氣低落哂>_<
玩完之後~~
我地係都要玩埋最尾一個GAME
其實個陣得番15分鐘,,
不過我地都玩左XDD
咁多個GAME,,
都係第1個最好玩XDD
個度個景好靚@v@
不過偏僻左d
連我地d車隊都亂哂,,
好彩我地2d無事,,
不過其他班就慘好多~.~
2E架車兜下兜下去左港島=[]=
2B個架仲衰,,
去左沙田,,仲要卑個衰人師機趕落車= ="
好慘>_<
個師機好賤,,
收哂錢仲趕人落車,,
係道恰我地D女仔,,
哼,,
女仔吾係好蝦的~
佢地抄低左個車牌,,
實行去告佢,,
2B做得好XD
好彩後尾都有得去,,
如果吾係就錯過哂D咁好玩既GAME
|