TiNG>﹏<
TiNG_XDD
暱稱: ~婷~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
搬屋了~~~
2007-12-28
電腦~~~番黎囉XDD
病病病病病!!!!!
2007-12-03
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


School Picnic^^ 分類: 未分類

 嘻嘻,,

本來以為訓練營一定吾好玩添,,

點知估錯哂,,

仲係勁好玩個隻,,

好想再去玩XDD

第一次玩個個"電網",,

趺左幾次,,

不過吾痛XDD,,(小小苦楚=激勵)

我做左最尾過去個個XD

無人扶我真係好驚架!!

得一邊有人扶,,

不過訓係度個種感覺真係好正XDD

超順利過哂去XD

到左第2個Game,,

玩個咩咩天梯,,

好易xd

不過吾知點解Vivian會咁驚

第3個GAME都無咩玩,,

仲搞到我地士氣低落哂>_<

玩完之後~~

我地係都要玩埋最尾一個GAME

其實個陣得番15分鐘,,

不過我地都玩左XDD

咁多個GAME,,

都係第1個最好玩XDD

  

個度個景好靚@v@

不過偏僻左d

連我地d車隊都亂哂,,

好彩我地2d無事,,

不過其他班就慘好多~.~

2E架車兜下兜下去左港島=[]=

2B個架仲衰,,

去左沙田,,仲要卑個衰人師機趕落車= ="

好慘>_<

個師機好賤,,

收哂錢仲趕人落車,,

係道恰我地D女仔,,

哼,,

女仔吾係好蝦的~

佢地抄低左個車牌,,

實行去告佢,,

2B做得好XD

好彩後尾都有得去,,

如果吾係就錯過哂D咁好玩既GAME






訪客留言 (返回 TiNG_XDD 的日誌)


傻妹 於 2007-12-01 06:53 PM 發表:
唔洗要知我係邊個架~~~
當我係friend就得啦~~ ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻妹 於 2007-11-30 08:46 PM 發表:
Looks like u had a great timw there~~
I wish I was there.... >.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你成日都黎留CM
好多謝你^^
不過我都仲未知你係邊個@@
Posted at 2007-11-30 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]