現時11點,就係韓國12點~姐係已經係7月1號啦!!!!!
最愛的利特!生日大大大大大大大x n次快樂!
我想自己生日也沒利特生日那麼開心吧,哈哈
我們SJ盡責的媽媽!利特隊長!28歲啦!要更成熟d!
要繼續逆生長(只說外表啦),但老實說,就算你IQ也逆生長.我都會這麼愛你!
希望你美麗的梨渦不要再離家出走啦~意思就是叫你多吃點東西!
要好好保護身體.5好再比自己受傷啦,5係第時又點樣可以取到個令令老婆呢?
年紀也不少了啦,不要再讓ELF們替你擔心啦~(不過我們其實是非常願意的拉,哈哈)
希望係新一年,我們帥氣又盡責的特特能帶著12個弟弟,一起創出更大更美更純潔的一片藍海!
사랑해요!이특오빠
特仔!生日快樂!ELF永遠愛你!我愛你愛爆燈!!!!!加油加油加油!
就算工作幾辛苦,生活遇到幾大的困難,都要開開心心!因為在你背後,宥一片永不退色的藍海,永遠支持妳的ELF!
知到你話想結婚,想結就結吧~雖然會好傷心,但只要你喜歡,你幸福,我相信這就夠啦!
特特生日快樂
|