31.5.2008.
今朝一早就去了畫畫-.-好睏*_*
返黎上網.......
之後同Dfriend打波^^
打左3粒鐘
好累~.~
then諗住睇戲
不過都冇去到
因為考試即將來臨
so要收拾心情啊-,-(被人逼)
冇去睇戲好悶呢
都冇乜野玩...................
呆在家中上網,睇片,書等等等等...........
搞到隻眼都矇埋
訓較~~~
一起身就己經係六點幾了
毫無新意咁度過左今日````