| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 2010-03-05 |
分類: 未分類 |
今日好正常咁返學,
放左學之後去左打波禾,
都唔知咩事最近成日比人打到隻右眼=[
做左獨眼龍==''
點知咁樣打仲勁禾xd
可能係我本身打波屎啦~
令到自己好似勁左咁,其實可能係-6 xd
|
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| 義工 |
分類: 未分類 |
今日好平常咁返學,點知無啦啦又比人罪留堂==''
佢話我未做曬佢d野禾,吹漲...
本身已經唔開心ga啦,仲搞埋d咁既野,
真係想爆粗媽叉佢呀>.<
放學之後去左做義工,
去到老人院見到d公公婆婆好友善,但係有d都幾長氣xd
之後返到屋企一直係到林野,但係林d咩就唔係好多記得==''
總之都係圍繞住一個topic啦...
|
2010 年 2 月 25 日 星期四  |
第4日返學  |
分類: 未分類 |
今日第4日返學,真係O鬼曬==''
琴日比個呀sir搵左去參加個唔知咩鬼影相比賽
叫我返去寫statement(結果其實係我老豆寫xd)
今日返到去先知自己唔記得lor返學校,比個呀sir周==''
之後放左學,有d fd搵我去打波,咁我無野做無理由唔去ga姐,
點知打左唔夠10分鐘無啦啦補習社打來話今日要上堂lor
但係我係完全唔知個隻....
去到之後又再比人周多次
唉~人生苦短呀.... |
|