<<夕陽無限好>>
歡迎蒞臨Timothy's paradise^^
開心ge事我想同你地分享
唔開心ge事.....我更加想同你地分享

                    

                              

Timothy
暱稱: ~@Timothy@~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
酷熱警告現正生效
埋黎睇埋黎玩
哈哈
好悶
wakakaka
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 68
今日人氣: 1
累積人氣: 2533
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 18 日  星期一   晴天


灰爆 不安 分類: 未分類

今朝一早8:00俾阿媽個Morning Call嘈醒 .....   8:15 就著衫整頭...平時15mins搞點..
諗住8:30可以準時出門口...今日一定唔遲到......點知著件底衫+面衫都著左勁耐...勁著錯lor...
掉轉左著..可能真係太 ....成8:40先出門囗...又要趕搭車....搭d快d但貴少少ge車...
準時返到學校
一返到去個e.commerce sir 又話要present....俾個組員拖累(每組派一個present) 唉....lee個都算
因為我冇去present..最衰個死人sir問我同其他組員明唔明同有冇補充...我話明又補充左少少..跟住佢話....完全唔明頭先pre左d乜
好心佢一早話唔明..等我補充多d la ...
跟住仲衰...lunch之後上個堂MMA...一開始就做問卷...個阿sir咁落堂前5分鐘先再返黎 ...成堂就係咁鋤大d
唉...跟住同班friend走左之後個堂back home....
勁無聊 lor.....  

 






訪客留言 (返回 Timothy 的日誌)


''graCE2* 於 2005-04-20 08:53 PM 發表:
hihi∼*timothy''
how are u r''??巧耐冇見la...嘻嘻''
你好嗎....??多d 去我xanga la...唔好咁灰la....
d ar sir 係咁ga la...唉''
我1有時間就會去yr 日記仔ga la>..哈''>v<
                           grace''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]