我尋晚聽左森美小儀 FM903 ar....個節目竟然令我諗到勁多野bor ... 每一日我地都係進行緊角色扮演.....係家人面前係個乖仔,係朋友面前講野放D又粗囗,見到索女就心邪ar... 你扮到勁想做一件你唔想做ge事 根本冇人會知....我地係按需要而去做某個角色...究竟你知唔知幾時係真正ge你? 要你介紹自己...你需要諗幾耐呢.... 我完全認同 .... 人根本係有雙重性格