<<夕陽無限好>>
歡迎蒞臨Timothy's paradise^^
開心ge事我想同你地分享
唔開心ge事.....我更加想同你地分享
Timothy
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
Timothy
暱稱: ~@Timothy@~
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
酷熱警告現正生效
•
埋黎睇埋黎玩
•
哈哈
•
好悶
•
wakakaka
文章分類
•
全部
(84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2006 年 07 月 (2)
•
2006 年 06 月 (3)
•
2006 年 05 月 (4)
•
2006 年 03 月 (1)
•
2006 年 02 月 (1)
•
2006 年 01 月 (5)
•
2006 年 07 月 (2)
•
2006 年 06 月 (3)
•
2006 年 05 月 (4)
•
2006 年 03 月 (1)
•
2006 年 02 月 (1)
•
2006 年 01 月 (5)
•
2005 年 12 月 (13)
•
2005 年 11 月 (6)
•
2005 年 10 月 (5)
•
2005 年 09 月 (9)
•
2005 年 08 月 (1)
•
2005 年 07 月 (1)
•
2005 年 06 月 (7)
•
2005 年 05 月 (15)
•
2005 年 04 月 (11)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 68
今日人氣: 20
累積人氣: 2528
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 4 月 21 日 星期四
上堂中......
分類:
未分類
唉...又係上d無聊堂...咪又係打機lor
....其實都係d friend 叫到...冇計la
今日學校竟然走火警....都係好無聊...HAHA
一陣早放學.....Yeah~
發表時間:2005-04-21 01:01 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 Timothy 的日誌
)
楊怡 於 2005-04-28 11:12 PM 發表:
[好過一個人成日係度諗d好怪ge 道理]
對!所以唔好諗咁多你所謂既道理....11
.1.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
明治白朱古力 於 2005-04-23 03:26 PM 發表:
我哥哥沒有說過。。。
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
林奸 於 2005-04-23 11:06 AM 發表:
完全唔覺你係返學上堂lor。。。
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
做咩改名 ar
朱古力好聽d
.... 你亞哥唔係咁ga mei?
Posted at 2005-04-23 11:22 AM [
編輯
] [
刪除
]
Samantha 於 2005-04-22 12:31 PM 發表:
喂喂~~
點呀??
你個course要讀幾耐架???
我而家好緊張呀
好驚溫唔切...
成日都訓唔著
呀~~~~~~~~~~
係喎
你有冇睇過我篇小說呀??
希望快d考先可以繼續寫呀~~
比條link你丫~~
http://www.novelasia.com/beta/novel/novel_view.php?novelid=23965
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
影之芒果 於 2005-04-22 12:13 AM 發表:
今日iad 都冇打機wor.........打機唔係你叫ga 咩-.-?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 Timothy 的日誌
]