一醒左..好自然望鬧鐘...1:00pm 以為佢又神左.....望另一個鬧鐘都係...1:00pm 1:00pm 今次真係好大獲 x10000.......e commerce 又再 miss 左...java test 又完埋.. 我玩完................. 唉..唯有去左剪頭髮...定驚 .....點知..嘩..激短...師傅 ....心情沉重 聽朝普通話11:00先考..唔洗早返.......但唔知起唔起到身 =.=